Februari passerade väldigt snabbt, och jag välkomnar mars med öppna armar! Har massor av jobb att se fram emot på Friends under denna månad, samt en del jobb på Globen också. Ska även försöka ta tag i min jobbsituation och börja söka nytt nu. Känner mig redo att ta ur tummen ur arslet och komma igång med en helt ny anställning. Heja mig! 
 
Happ. Annars då? Jobbade på The Killers konserten igår. Gick in o kikade lite på "Human" och "All theese things I've done". ME GUSTA. Jag vill också gå på konsert! Har ju Bieber att se fram emot i April haha. Kim, donkenmami, Mini-Kim och jag ska gå som gäster den 23e april, gråta och skrika oss hesa. Tihi. Eller alltså vi går ju bara för att Thea böööönade och bad om att vi skulle följa med.. Så var det...
 
I sommar kan jag se fram emot Summerburst med alla b-rudar. Ska bli magiskt, iår igen! I slutet av sommaren hoppas jag på att gå på invigningen av Tele2 Arena där Winnerbäck, Kent och ♥ROBYN♥ kommer uppträda under samma kväl. MAGI ALLTSÅ!
 
Nu ska jag avnjuta en kväll i soffan med Viggis och mamma. Börjar lukta lite utgång inför imorgon..
Hej!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0