Hann aldrig kladda ned något blogginlägg i Juni. Juni passerade helt vansinnigt fort! 
 
Har jobbat en del på Friends. Kommer inte att ha några riktiga semesterveckor, utan kommer att ströjobba lite hela sommaren. Tycker ändå att det känns väldigt skönt, blir så rastlös av att vara ledig för länge! Juni var iaf en väldigt fin månad, och jag har bland annat haft en mycket lyckad midsommarhelg i Skåne och en riktigt härlig Summerburst-helg! 
 
Jag sysselsätter mig med mycket småaktiviteter utöver jobb. Exempelvis senaste veckan så har jag, utöver jobb, lunchat hemma hos Sara, spanat in Kim och Camillas nya lya i Farsta, hängt på Nicoles balkong och även haft Sara och Nicole över på drinkkväll följt av ett glas vin på Mr.French. Alla sådana mysdagar bidrar till en underbart härlig sommar för min del! :) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0