Amen dra mig baklänges, vilket fantastiskt avslut på 2012 och vilken fantastisk början jag fick på 2013!! Jobbade långpanna på Globen i några dagar innan Denise, Petra och jag begav oss ned mot Höganäs. Resan ned i partybilen var ritkigt skoj, blandat med en trött Elin som sov säkert en 3-4h. Väl i Höganäs väntade ompyssling från Denise och Petras mamma och pappa♥ Riktigt omhändertagna blev vi, och iproppade god mat mums mums! 
 
31a december gick vi upp tidigt, blev serverade en stor frukost och gjorde oss iordning för att åka mot Köpenhamn. Trots att vi verkligen inte hade några förväntningar om vad som väntade i Köpenhamn så kände vi nog på oss redan på resan dit att det skulle bli en sjukt rolig kväll, och minsann fick vi det! 
 
Vårt hotell var bara aldeles perfekt. Riktigt stilrent och låg mitt i smeten, plus att det skulle visa sig senare att vi dessutom hade några roliga grannar! Vi checkade in, hoppade i sängarna och gav oss sedan ut för en gofika på stan. Jag gillade verkligen Köpenhamn som stad, blir lätt till att återvända på en shoppingtrip. 
 
Efter fikat var det upp på rummet och börja fixa oss iordning! På med musiken, på med middagsoutfit och ploppa första skumpan! Vi var rätt sköna under foten när vi gick och åt middag. TIHI! Middag var fantastiskt mysig, massa gött snack och så blev det supergoda drinkar till maten. Fantastiskt!! Efter det gick vi hem, hoppade i kvällsoutfiten och sedan blev vi vänner med ett gång skåningar som bodde på samma våning. Förade lugnt och städat till en början, sen REV vi deras hotellrum haha! Vi hade jättekul! Hängde med skåningarna ut till Penthouse, och där träffade vi ett gäng norrmän som vi hängde med hela kvällen. TIHI! ♥ Rullade in på hotellet runt 5 och var då alla väldigt väldigt nöjda med kvällen! 
 
TIHI! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0