Hej!
 
Idag är jag helt ledig och ska inte göra ett endaste dugg! Haft en ovanligt magisk arbetsvecka på arenan. Allt förarbete ledde fram till gårdagens show med Eddie Izzard. Rent arbetsmässigt så kunde det inte ha gått bättre för någon! Fabolous personal i kioskerna och fabolous arbete med övervakning av själva serveringen. En riktigt fab lördag!! Jag och Mimsan skötte oss så snyggt och samlade in pluspoäng från diverse chefer. Ligger även på plussidan hos IT då vi upptäckte en bugg i vårt kassasystem nu i veckan. Åh, får det gå såhär bra?? Snart vänder det väl och allt går käpprakt åt skogen haha! Fast, jag står ändå fast vid min tro på att genom att du gör bra, så får du tillbaka bra. Karma, helt enkelt. 
 
Annars har jag nog inte gjort något speciellt på senaste värt att nämna i blöggis. Jag bara jobbar, men det är så fantastiskt roligt just nu så jag kan verkligen inte klaga. Jag har att se fram emot min födelsedag om 2 veckor! Mitt firande inleds med förfest hos mig eventuellt följt av utgång på fredagen, mest troligtvis släktfika på lördagen och avslutningsvis blir det middag med familjen efter jobbet på söndag, dagen då jag faktiskt fyller år. 
 

Kommentarer
Postat av: #1

:D!!!!! FAN va skönt att du gillar ditt jobb så mycket, sånt jobb skulle jag också vilja ha!

2013-04-14 @ 10:48:41
Postat av: https://bumss.xyz

That is a very good tip particularly to those new to the blogosphere.
Brief but very accurate information… Many thanks for sharing this
one. A must read article!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0