Jahapp! Vad har hänt sedan jag sist tittade in här?
 
I lördags gick jag ut och skulle ta eeeeen endaste liiiiiiten drink med Denise och Petra. Såatte. Det började på Pontus by the Sea där det var väldigt billiga drinkar, gratis fireball och trevligt sällskap! Efter det rullade vi in mot stan, och så gick det bara utför! Träffade några killar på Woken som tog med oss till Collage, och där rullade drinkarna in. Denise gick hem runt tolvslaget, och jag och Petra minglade runt för att sedan hamna på Sollan. Ännu fler drinkar. Rätt suddigt på Sollan, men jag kommer ihåg att jag ramlade i deras snava trappa haha. Sen gick jag hem! Extremt trevlig kväll med mina hjärtan!
 
På söndagen jagade jag efter en sushirestaurang i en timma typ, hittade en och blev överlycklig! Fick på kvällen besök av världens bästa bror plus hans sambo och deras lilla Mollygris! Värsta bästa söndagkvällen! Åt thaimat och äppelpaj och busade med vovvisarna.
 
Sen vet jag inte vad jag gjort. Hängt med Viggo och jobbat typ. I tisdags var det Jack White från the White Stripes, tungt! I onsdags var det Nickelback med DAUHTRY SOM FÖRBAND!! Ascoolt tycker jag, två bra likasinnade band på en konsert. Bam!
 
Idag har jag också jobbat, men idag var det en gammal hederlig hockeymatch! Väldigt trevligt, väldigt lugnt! Imorgon blir det lunch med pappa och bror, och sedan kräftskiva med babsen! Fett najjs!! Sen blir det långpanna både lördag och söndag då det är dataspels konvent i Globen. Nerdz taking over.
 
Jahapp. Det var väl allt. Bildbombar lite random Viggobilder!
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0