Tjoho!
 
Nyss hemkommen från middag med pappa på en av mina favoritrestauranger i Vasastan; Sue Ellen. Jag tog deras underbara råbiff, mmmm! Så fruktansvärt gott! Älskar att gå ut och äta med pappa. Han är så go.

Middagen igår var supermysig. Det är så trevligt att bara snacka blaj och käka lite mat med gosiga vänner. Sånt blir man glad av! Efter det åkte Kim, David, Emelie, Alice och jag till Pontus By The Sea på lite bartömning! Massa anndra snyggingar befann sig även där, och det var mysigt att dricka vin och skratta högt!
 
 
I helgen har jag väl inget speciellt planerat. Har inte råd att göra någonting haha! Min enda plan är att köpa höstjacka med pappa imorgon. En heldag med världens bästa papi, det ser jag fram emot♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0