I söndags hade Friends Arena sitt allra första evenemang, vilket jag jobbade på. De inbjudna gästerna var byggubbarna som byggt arenan plus familj, samt lite kommunpolitiker och så. Min arbetsuppgift var att introducera 8 personer för hur man arbetar i en kiosk, hålla alla i arbete och samtidigt holla kontakt med IT-avdelningen om hur våra kassor fungerade. Denna kontakt hölls via komradios, alltså WALKIE-TALKIES!! Bästa någonsin, skrattade hela dagen åt roliga saker som hördes via komradion. Nu framöver kommer jag förmodligen komma tillbaka till Friends och fortsätta rodda. Tungt arbete men väldigt tacksamt! Jag gör vad som helst förutom kundbemötande just nu. Så otroligt trött på att vara trevlig och förstående. Nästa evenemang på Friends är inte förens 27:e oktober, då kommer bland annat The Hives! Fett med skoj! Happ! Det var allt just nu, ikväll ska jag på middag hos Filippa! Planen är att dra ihop ett halv-åtta-hos-mig-tjofräs, dock utan poängsättning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0