Nu glömde jag ju det viktigaste av allt som har hänt under veckan; JAG OCH KIM RÄDDADE EN KATT! Från döden! Från hemlöshet! Bamse är föralltid tacksam tror jag, och husse också. Från evigt knatandes omkring i tomhet!!!! Ni kan läsa alla detaljer på Kimpas blögg, jag nöjer mig att sno hennes bild och bara berätta att faaaan vilka vardagshjältar vi är då!
 
Det bästa med räddningen var när Kim ringde till hussen, spelade in ett meddelande och mitt i allt så sprang Bamse iväg för att han blev rädd för tunnelbanan varpå Kim skriker i panik "KAATTTEEEEN!!! KAAAATTTEEENNN!!!!", och det spelas alltså in på husses telefonsvar, haha! Så himla kul, husse måste ju trott att Bamse dog eller något. Haha! Nåja, slutet gott, allting gott!♥
 
Bamse ser så onöjd och söt ut
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

Baaaaaamseeee!

2012-09-14 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0