Hej hej hallå!
 
Här sitter jag vaken för att hunden satt vid sängkanten och pep så förfärligt, och när jag väl gått upp och satt mig i vardagsrummet - ja då går han och lägger sig den lilla fulhunden! På det viset!
 
Jag hade fru Petra på besök hela dagen igår. Vi åt chokladcroissanter till frukost och bakade en chokladsockerkaka till lunch. HE HE HE! Mäkta bra diet om jag får säga det själv. Petra ställde även upp som hundvakt åt Viggsan ett par timmar igår så att jag kunde åka och jobba, väldigt uppskattat! Det var en väldigt lugn AIK-match. Jag fick stå i pastakiosken för första gången på typ 2år, och det var sjukt kul! Väldigt lugnt med folk plus tre fina arbetskompisar så mitt arbetspass var kanonbra!
 
Efter jobbet satte jag mig på tunnelbanan och började åka hemmåt. ♥Oscar och Jesper♥ hade avskedsöl på Reisen Hotell, men jag kände mig lite för opepp, lite för fattig och lite för osnygg, så jag valde att strunta i det och åka hem. Trodde jag ja! Vid slussen så knackade Matte på tunnelbanerutan och vinkade glatt, och det visade sig att han skulle till Reisen så jag hängde på! Väl på Reisen var det ett litet mysigt gäng vänner! "Jag ska bara ta EN ÖL", sa jag till mig själv. Jag beställde in en öl som en finsk gubbe i baren tog på sin nota, jättesnällt. Sen bjöd Matte på en gurka och absinth-drink, som var sjuuuukt god, och efter det bjöd Therese på en runda skakade shots. Som avslutning på min "bara en öl"-kväll gav bartendern mig och Matte en flaska champagne att dela på. Jag hade verkligen en superbra kväll igår, och trots att jag inte träffar Jesper och Oscar lika mycket som förut så kommer jag ändå sakna dom där fina gubbarna litegrann!

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

haha ångrar ju nu att jag inte följde med

2012-10-10 @ 13:53:57
URL: http://kimonohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0