Heeeeeejjj........
 
Jag har blivit fruktansvärt dålig på att blogga. Till mitt försvar så har jag jobbat så mycket nu, och typ inte gjort något annat, och det är väl inte så kul att läsa om, och det var allt.
 
Idag avslutades min 7-dagars jobbvecka. Hoppla pålle! Det har varit en ganska stressig vecka på Friends, med tanke på att invigningen var i lördags och vi inte hade fått ordning på alla 60 enheter än. När jag och Mimmi gick i fredags så tyckte jag att det kändes ganska bra, alla bistrobarer kändes öppningsredo. Har hört såhär i efterhand att det var rätt mycket kassastrul, vilket känns tråkigt för alla som jobbade. Samtidigt tycker man ju att kassasystemet ska ha varit färdigriggade..?
 
Anywhoooo.
Den här helgen har spenderats med jobb på Walking With Dinosaurs. Jetekul! Haft en väldigt skön arbetshelg, med undantag för idag typ! Blev helt plötsligt så jääävla mycket att göra, vi hade inventering och jag stod med två stycken jättenya. Alla är vi nya någon gång, men just idag höll inte mitt humör alls och jag var jättedum mot mina stackars biträden. Till råga på allt städade dom jättedåligt!! Raaaawwwrrr! Jag har förvandlats till Gizela haha...
 
Blev tvungen att åka hem tidigt idag för att mamma ringde och berättade att hon inte kunde ta hand om Viggo pga kräksjuka. Blä. Tråkigt för min del för att jag gick miste om jobbtimmar, men samtidigt skönt att komma hem och gå ut på en tankeresande långpromenad med min lille gris. Mötte upp pappa och tog en lunch på hundcafét, mysigt. Nu är jag hemma och ska försöka avsluta Viggos dagisschema för Novembermånad.
 
Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0