Jahapp, här ligger jag och snorar! Alltid samma visa - jobbar mycket under lång period, slappnar av lite BAM förkyldning från helvetet slår till. Usch vad synd det är om mig!
 
Nu har jag gnällt klart.
 
Jag har faktiskt haft en väldigt fin Tisdag med kära fru Petra. Fikat och gosat, det är vi väldigt bra på. Vi gjorde egna vitchokladcroissanter, så nu behöver jag inte äta mer kolhydrater för resten av året! Typ. Älskar sådana här lediga och mysiga tisdagar. Nu på kvällen har jag jobbat. Fick stå med Kim hela kvällen så då är allt bra!
 
Imorgon ska jag till Kim och gosa och kolla på "Walking Dead", "Never Say Never" och "Batman". Har man tur kanske hon bjussar på te och fikabröd! Jag är så bra på att fika. It's a gift. Kvällen ska spenderas med min fina pappa. Jag ska laga födelsedagsmiddag, och jag tror baske mig att det blir tonfiskbiffar. Mumsimums!
 
Sitter just nu och räknar ihop Oktobers arbetstimmar, och allt som allt ser det väldigt fint ut! Synd att lönen delas upp på den 15e Nov och 25e Nov. Många dagar där imellan att spendera pengar på strunt!
 
Hej Hopp och nu ber vi till snorguden att sluta produktionen i min näsa.
Ha det!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0