Haft en skön arbetsvecka. Det mest spännande denna vecka var att få vara Floor Manager på Friends Arena under Sverige-England matchen. Det var så otroligt slitsamt, svettigt men framförallt jättekul! Känns så bra när folk frågar saker, och man faktiskt har ett bra svar. He he. Ansvarade tillsammans med Mimmi för plan 4 VIP, vilket innebar att det var extra viktigt att allt skulle flyta på bra. Jag är väldigt nöjd med min insats. Kunde styra upp många förvirringar, hjälpa till med ölfat och lite sånt smått och gott. Jag var tvungen att gå vid kl20, för jag skulle på bio! Hade redan pratat med chefen om det så det var ingen fara, men det hade nog varit bra om jag hade stannat egentligen. Men men!
 
Kl21 började Breaking Dawn pt2. Tillsammans med Sara, Kim, Camilla, Bella, Filippa, Sandra och Mikaela satt jag i extas i biomörkret! Filmen uppfyllde alla mina förväntningar, och lite till!!!!! 
 
Ikväll blir det filmmys med bästa Carro och Viggsan! Ska bli så jävla mysigt och bara dega lite framför nån bra rulle med älsklingscookie! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0