Igår var en mycket bra dag! Inleddes med jobb på ett ganska segt evenemang. Fick stå med fyra relativt nya blonda tjejer. Antar att någon haft roligt på kontoret när de satte ihop det schemat! Allt gick väldigt bra iaf. 
 
Efter jobbet blev det AW med massa gos, och i slutändan hamnade David, Emelie, Sofia, Christine, Mimmi och jag på Woken, och sedan Laroy. Hatar Laroy, men det var kul igår enbart pga sällskapet och för att jag mötte några fina kompisar där. Kände mig rätt så skruttig och ful igår, tills att en kompis kom fram och gav mig en superfin komplimang. Gose!
 
Vi dansade loss lite på Larrebarre och sen vid kl02 kände pensionärElin och pensionärMimmi att det var dags att gå hem. Jätteskönt, inte det minsta bakis idag faktiskt! Yeey!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0