Tjolahopp!

Igår jobbade jag mitt sista pass på Globen för Maj månad. I och med det är jag nu uppe i 140h, vilket känns jättejättejätteskönt! Tänker sitta på arslet hela sommaren och inte lyfta ett finger :)


Igår efter jobbet var inte så kul dock. Åkte direkt till Djurakuten där mamma och Viggo var på plats. Viggos magsjuka visade sig vara någon slags metallbit i tarmsystemet. BRA DÄR HUNDEN. Han fick något slags laxerande medel och så tog vi massor med röntgenbilder som visade att metallbiten rörde sig nedåt. Vi tror faktiskt att den kom ut imorse. Så det känns ju jättebra♥



Helgen kommer blir, wait for it.. FANTASTISK! Imorgon ska jag och Carro gå som gäster på Avicii!! Hennes mamma löste gratisbiljetter, och det är ju klart man tackar ja!

På lördag ska bror spela match som jag och Viggo tänkte gå och kolla på, och sedan ska vi ha movienight hemma!

På söndagskulle jag vilja gå på F12. Ska se om jag kan lura med mig någon snygging!

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Är skapligt avundsjuk. Vill också se honom!!

2012-06-01 @ 09:43:34
URL: http://www.finest.se/villeniskanen
Postat av: Bodypalace

tänker man får se rätt mycket om man jobbar på globen? ;)

2012-06-01 @ 17:20:44
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0