Igår var sista VM-passet, 123h senare. Känns riktigt skönt, lättförtjänta pengar när man har så gosiga kollegor!♥ Idag ska jag åka och jobba typ 4h, och efter det kanske det blir utgång med Stina och några fler. Känner mig inte helt på banan dock. Igår hade vi AW, och firade att David fyllde 19år. Jag drack typ två öl och ett glas prosecco, men känner mig ändå helt bakis. Man är ju inte 20 längre lixom!


Nu ska jag kolla klart på Jafars Återkomst, och sedan åka och jobba. Bjussar på en nytagen bild på Prince Charming.


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

Fan vad han växer! Liksom 10 dagar sen jag såg honom sist och han bara blir större och större :(

2012-05-19 @ 02:43:34
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0