Då var det dags igen. Ett blogginlägg om en fantastisk helg. Känns som att det är det enda jag skriver om jämt, "fantastiska helger", men det är för att jag HAR fantastiska helger och fabolösa vänner! ♥

Det började i torsdags. Fick ett samtal från Frida som tyckte att jag skulle följa med till Pontus By The Sea. Fridas ord är min lag, typ, så det var bara att hoppa i partybrallan och åka dit! ÄlsklingsOscar och ÄlsklingsJesper har börjat jobba i baren på Pontus, och grabbarna tog väl hand om oss! Skumpan ba flöödade. He he. Ser fram emot en MASSA häng på Pontus heeela sommaren!






Fredagen bestod av först häng med pepparkakan Ida som äntligen är hemma från USA! Vi busade med Viggo i solen och hade det bra!♥ Fredagkvällen spenderades på middag hemma hos Mandypandy i hennes nya lägenhet som hennes pojkvän köpt. Inte alls speciellt avundsjuk, nej nej! Vi åt en smarrig thaimiddag för nio, förfestade och hade det lite för bra. Efter det tog vi oss ut i stockholmsnatten, splittrades och jag var hemma innan kl03. Väldigt bra kväll, men det är verkligen förfesten som är det roligaste tycker jag!

Här kör David och hans backupdancers ett uppträdande till Cyperns bidrag Ivi Adamou - La La Love



Min lördag blev en dag i solen med Viggo, och sedan gick vi all in på Eurovisionkväll. Tänk att Sverige vann!!! :DDD Folk verkar inte förstå hur STOOORT det här är!! Det är inte alla som ens får uppleva en sån här grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0