Lite kort om min birthday!

Firade på dagen med lunch hemma hos min älskade storebror. Pappa, mamma, Virre, Kristin, Molly, Viggo och jag käkade thaimat och bara myste. Vid 16.30 gick vi ned till Tyresövallen för att kolla när Victor spelade match. Känns jättekul att han kör en till säsong med amerikanska fotbollen. Det är så mysigt att sitta på läktaren och heja på.

När klockan närmade sig 19 åkte jag och gjorde mig iordning för kvällen, som började med middag med Stina och några fler på en grek vid St:Eriksplan. Supermys! Närmare tolvslaget tog jag och Stina en runda på Woken, träffade massa kompisar och det var riktigt bra drag!

Närmare kl 01 mötte jag upp Carro, Amelie, Emma, Emelie och Malin på Collage, och där firade vi mig ORDENTLIGT! Mina fina tjejor!♥ Fyfan va mycket fireball det blev dock, hu hu huuu! Jag hade en sjukt rolig kväll, som slutade med att mamma fick komma och betala min taxi, eftersom jag supit bort min kod till kortet. Bra Elin. Kämpa Elin! Men som sagt, en jättefin födelsedag och jag välkomnar mitt år som 21åring med glädje :)

Tre bilder på mig och min älsklingscookie inne på Collage♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0