Här ekar det tomt!


Senaste nytt är väl att jag har påbörjat praktiksera på en pr-byrå i Gamla Stan :) :) :) Jag vill börja plugga ett program i höst som heter Mediakommunikation och IT, och efter en sådan utbildning kan man bland annat hamna på en kommunikationsbyrå, så mitt mål med den här praktiken är att få testa på lite vad man egentligen gör inom PR och marknadsförning. Än så länge trivs jag som en fisk i vattnet, som en fågel i himlen, som en potatis på soffan, som en Kim Norén i mjukisbrallor! Med andra ord så känns allting jättebra! Har bland annat fått skriva en tidningsnotis som ska publiceras, gjort en gästlista med kända bloggar till ett event och rent allmänt fått se hur en vanlig arbetsdag går till. Jag ska vara där nästa vecka mån-ons, sedan är det påskledigt och efter det kommer älskade Viggo och älskade Molly!


Det är dubbel hundlycka i familjen. Jag och mamma får hem älskade fina Viggo den 15e april, men även Victor och Kristin blir med hund! Redan den 7e april får dom hem jättefina Molly. Molly är en hittehund från Rumänien som de har adpoterat genom en svensk hemsida, och jag tror att hon kommer trivas otroligt bra hos Victor och Kristin! ♥

Bild från hundhjalpen.se


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA <3

2012-04-01 @ 22:01:59
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0