Så jävla arg. Jag kikade in på Emmas blogg häromdagen, och såg hennes inlägg om appen ShapeUp. Jag har blivit HELT beroende av den där jävla appjäveln, och jag är så arg haha! Antecknar allt jag äter och registrerar min motion. Det är ju lite kul att hålla koll på vad man stoppar i sig och sådär, men nu börjar det gå över i tvångstankar. Dricker alltid läsk på jobbet, men igårkväll ville jag verkligen inte dricka läsk, för jag visste att jag var tvungen att skriva upp det då. Nu imorse åt jag lite choklad som vi hade hemma, antecknade upp det, fick panik över kalorierna och inser att jag måste gå till gymmet pronto. 

Fast å andra sidan är det ju bara positivt att hålla koll på mat och motion nu såhär inför #bådy2012. Jag fasar lite inför lördagen när jag ska dricka vin med Stina. 100 kcal per glas. Det blir till att smutta som aldrig förr! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0