Nu är jag hemma efter att ha bott en vecka med Kim i Zinken. Mystimes! Mamma frågade vad vi har gjort under veckan, och i ärlighetens namn har vi mest bara jobbat. Jobbat, åkt hem och kollat på film, somnat, vaknat, åkt och jobbat. En ganska god cirkel egentligen, tycker jag! Himla trevligt att ha Kim sådär dygnet runt tycker jag♥

Jag har varit rätt sjuk hela vecka, men nu är jag tillbaka på banan igen! Jobbat ca 40h den här veckan, som en vanlig arbetsvecka, bara det att jag jobbat ca10h i sträck. Är trött, men kan inte sova för jag har byggarbetare i huset som håller på med ett evigt borrande. Ska gå och träna snart, sjukt efterlängtat. Senare idag blir det till att mysa med Denise och kanske Jenny på en liten promenad :)♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0