Jobbade Melodifestivalsrep igår, och hängde sedan en sväng på Skeppsbar. Det var trevligt och så, men jag är inte på banan för att gå ut ikväll. Är sugen på att dra på Debaser med Stimpa men det blir hemmakväll. Ska åka och hälsa på ♥♥HUNDVALPISARNA♥♥ nu om nån timma, och sen hänga med pappa och kolla på Melodifestivalsfinalen. Phätt bra lördag ändå!


Somnade förövrigt till ett youtubeklipp, som sedan spelats om och om i 8h. Har nu förbrukat min inkl datamängd. Jävla kissfan, nu blir det inget spotify för mig. Undrar om jag kan pyssla ihop en offline-lista... Otekniskt, får ringa Kim sen och be om riktlinjer!

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

fick inget samtal. fett besviken :(

2012-03-11 @ 17:13:31
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0