Nu var det söndag igen, och jag har haft en sån där fantastisk helg igen. I torsdags hade vi sushinight!! Gjorde egen supersmarrig sushilainen, och det var matkoma deluxe! Jag hade ett spökigt ögonblick också när jag satt i köket. Fick en känsla av att någon tog mig i håret haha, jätteläskigt. Fick en chock typ, började skratta hysteriskt och gråta lite på samma gång, Amanda blev asrädd haha! Lite spooky!



Efter det sov jag hos Kim♥, vi kollade ett avsnitt Walking Dead, sen var det dubbeldäck. Fredagen bestod av lite chillande och glidande på dagen, och jobb på kvällen. Lördagen bestod av 8h jobb och sedan utgång med mina fina tjejor! Vi drack goda drinkar på Storstad, hängde på Woken, dansade på Collage och sedan avslutade vi med White! Perfekt kväll! Jag fick med mig hemsläp i dess bästa form; Denise och Petra! Vi vaknade strax före kl10 nu imorse, gick ned till ICA och köpte god frukost, bland annat egengjorda chokladcroissanter. Jajamen! Annars har jag spenderat min söndag med att promenera runt på stan med mammsen. Mystimes.

Träffade snygga Martin Björk igår. Dog kärleksdöden! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0