Min fredag bestod av häng på kontoret till kl14.30 unegfär. Inte jätteintensiv dag, man kan säga att det märktes att det var fredag! Skönt att komma hem och läsa samt sova en kort stund, var helt utmattad efter att jobbat kväll på Globen och dagtid på kontoret. Efter det åkte jag på familjemiddag med pappa. Mina bonusbröder var med, vi träffas inte så ofta längre, nu när vi blivit "vuxna", så det var supermysigt att hänga lite! Efter middagen åkte jag ut till Tyresö, tog en promenad från centrum med och hem till Oscar. Vi kollade på Pocahontas och serien Blue Mountain State, åt popcorn och drack xider. Så himla bra fredag så jag inte vet var jag ska ta vägen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0