Startade söndagen med att ta en prommis på stan med mamma. Vi kollade lite på rean, och jag bestämde mig för att köpa en väska. En investering! Så kom mamma med den fantastiska idén att väskan är en tidig födelsedagspresent (tre mån tidig, bra framförhållning). Så den blev genast lite billigare än vad jag hade tänkt! Får den ikväll, miiiiiii!

Såhääär ser den ut, fast den är ljusbrun. My baby♥



Efter det promenerade vi hem till vårat favorit sushiställe, mumsade en 8-bitars och sedan började jag åka ut mot D&P! Ostkväll stod på menyn, såå trevligt! Vi åt massa goda ostar, god salami och skinka, drack gott vin och mumsade lite godis. Så underbart!♥ Vi planerade även massor inför Gotland-12, och våra möjligheter för ett riktigt fett boende ser väldigt bra ut! ;) Håller tummisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0