Haft en sjukt episk helg. Jag älskar helger, och jag älskar att göra något av helger.


Fredag:
Denise och Petras b-day! Dom, Sandra och jag hängde hela dagen, fikade, jag lockade brudarnas hår, provade kläder och var sådär allmänt taggade på kvällen! Senare på kvällen rullade fler snygga kompisar in, och vi hade en supermiddag och en taggad förfest! Senare åkte vi in och dansade som aldrig förr på Wokhouse och Amba. Vi skiljdes åt runt 02.00, och då åkte jag en snabbis till Skeppsbar och dansade med fina vänner! Slutligen blev det jag och två kalkontoast från 7Eleven som rullade in i hemmet runt 03.30. Extremt bra kväll.




Lördag:
Släktmys hos kusin Kim! Lilla Lina har börjat gå själv♥♥♥ Så duktig!!! Hjärtat bara smälter när hon staplar omkring. Efter lite släkthäng åkte jag hem och hjälpte pappa med att förbereda middag. Victor och frugan hans kom runt 19, och vi åt hummer, räkor, aioli, bröd mmmm! Till kaffet tog vi varsin 4a Fireball också, hoho.

 

Söndag: Gick upp 04.45, började jobba 06.00. Halvkul! Jag plus 10 till blev dessutom hemskickade 1,5h senare pga överflödig personal. Sjukt ovärt, men cheferna gav iaf lite extra timmar till oss så det var ju schysst! Gick hem och sov till ca12.00, sen gick jag och pappa ut på stan. Tog en varm choklad med grädde på Grand Hotel, mys!

Min fina pappa gick upp med mig på morgonen och fixade frukost♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0