I fredags rockade Kim, Stina och jag dansgolvet på Skeppsbar med en massa andra snygga kompisar också! Efter ett besök på McDonalds där jag och Camilla fann en ny kärlek (friterad ost) så slutade kvällen hos Kim. Myselimys!

Lördagen spenderades först med jobb. AIK åkte på torsk mot Modo, buu... Efter jobbet mötte jag bror, Kristin och mammsi på Tvärsöver, en tapasrestaurang på söder. Så himla mysigt ställe, plus att favoritbartenderna från Marions numera jobbar där! Yeey! Efter det så hängde vi en sväng på Malmen Lilla Hotellbaren. Lagom lulliga rullade vi sedan för ett biobesök, Girl With The Dragon Tattoo. 


Idaaaag ska jag köpa en svart skjorta inför morgondagens arbetspass på Idrottsgalan. Ska ha hand om fördrinkarna till gästerna. Seeeen ska jag hem till Kim och ha Misfitsmaraton! Ryktet säger att det blir muffinsbakning också. Bästa söndagen♥





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0