Sjukt mysig fredag. Kvällen började med att se "Svansjön" med Bella och Nicole!♥ Den var hur bra som helst, hett tips om man gillar dans! Efter det tog vi oss ett litet glas (eventuellt två) vin på Malmen i Lilla Hotellbaren. Så himla trevligt plejjs. Mitt i allt så dök Chrippa och David upp, gamla saöta vänner som jag inte träffat på år! Åååh vad jag blev glad!♥♥♥ Hängde med dom, och senare gjorde även Hampe, Niklas och Limpan oss sällskap. Blev hur bra som helst.

Runt tolvslaget åkte jag och Bella till Skeppsbar och hängde med goa fina kompisar. Drack bertz, dansade till dålig musik och hade det bra. As usual! Jag och min falafel med ris extra sås gick och lade oss runt 04.




Idag har det kännts som söndag hela dagen. Pappa kom hem med mysfrukost till sin bakisdotter imorse! Fick bulle, croissant och kaffe. Precis vad man behövde för att komma igång!

 

Vi spenderade eftermiddag med att gå omkring på stan. Jag hittade en svinfin väska som jag VERKLIGEN vill haaaa.. Buhu. Får fundera på om det är värt att stjäla lite pengar från sparkontot. Hursom. Jag och pappa svängde förbi Hötorgshallarna, köpte lammfärs, ost, oliver och fisk. Så blev det het fisksoppa till förätt, lammfärsbiffar med tzatsiki och potatis till varmrätt samt en liten bakelse till efterätt. Nu på kvällen har vi druckit vin och kollat på "Änglar och Demoner". Sjukt dålig tv-kväll. Exempelvis nr 1 haha:


Den ondskefulla demonen måste alltså döda den sista enhörningen för att förinta solen!! Waaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha ofta du fotade mig och spelsnubben

2012-01-28 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0