Första dagen på mitt nya jobb har gått bra! Jag ringer runt och gör en marknadsundersökning på en viss arbetsgrupp åt ett företag. Frågorna handlar om kostinformation och mejeriprodukter. Jag jobbar hemifrån, vilket är en riktig lyx! Minns att jag kunde tycka att det var jobbigt att prata i telefon på Meterkontoret när alla andra var helt knäpptysta. Kändes som att alla verkligen lyssnade på vad man sa och hur man sa det. Här hemma är det bara jag som hör så då känner man jag ingen press på hur jag pratar!

Gick upp runt 09 imorse och började leta headset, efter att Kim påpekat det igår. Ett headset som man kan prata i och på så sätt kunna skriva på tagentbordet samtidigt. Sååå.. Jag hittade ett headset... Haha. Ett supergammalt Koss headset som min käre bror måste ha använt under hans CS-era.

Visst ser jag ut som en riktig hacker? Hakkkzoor_Elin_1337

Kompenserar för de två fulbilderna med en posebild :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0