Pirrar i magen när jag tänker på morgondagen! Jag längtar så otroligt efter att få hänga med mina älskade tjejor! Vi blir som vanligt ett riktigt bra gäng imorgon, och det ska bli så trevligt att vara samlade hemma hos Denise och Petra! Den här gången är det jag och Måtta som håller varandra i handen genom kvällen. På nyår höll jag Fullt-ös-medvetslös i handen, inte så lyckat.  Är otroligt danssugen också, så ser fram emot att få svänga mina lurviga på Ambas dansgolv eller var vi nu än hamnar!

Just nu dansar jag runt i lägenheten till Gyllene Tider. Städerskan kommer imorgon, så jag pre-städar lite inför hennes ankomst!

Ska ta på mig nattmössan strax. Imorgon på agendan står Systembolaget högst upp på listan! Det blir öl och cider. Vin och jag pratar inte med varandra längre, vi är osams sen nyårsafton. Typiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0