Tjuuu! Nyss hemkommen från jobb. Dag två av sex med Disney On Ice. Många kollegor som klagar över stress, svett och panik, men själv har man försäljning på norra sidan av Globen - bakom scenen. Sjukt bra! Inga människor som har sittplatser där så vi har nästan ingenting att göra. Många har börjat gnälla över att de är trötta på Disneymusiken också, själv står man och sjunger med för fullt! Jag gillar verkligen årets Disneypass än så länge. Mysig långlunch med Kim innan, behöver inte stå i kassa, lugnt med folk.

På Lördag blir inflyttningskalas hos D&P på kvällen! Ska bli sjukt trevligt! Jag börjar dock 8.30 på Söndag så det blir en lugn kväll. Passar väldigt bra, för jag har fått för mig att ha en vit månad nu i Januari! Hehe. Får se hur det går! Min senaste vita månad var snarare lite gråblaskig än vit, men nu vill jag försöka köra helhjärtat nyktert :)


Jag och frugan på nyårsfton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0