Nu har det varit tyst här tag! Skyller på att internetsmaskinen hemma hos pappa är trasig, och jag har spenderat mest tid där på senaste. Slänger upp lite bilds från veckan som gått!


Först och främst! Kryssning i onsdags! Kanonkul! Vi blev ett så sjukt bra gäng, fick shaka lite ass på dansgolvet och festandet pågick enda tills vi steg i land! Liten bildsamling med stulna bilder från Kim





I Fredags jobbade jag Rammsteinkonsert, följt av en liten aw på Skeppsbar.



På Lördagen blev det efterlängtade LMFAO!! Åh så bra!! Slutade runt 01.30 och kastade mig iväg på utgång med favorittjejerna♥♥ Min plan var att stänga White med Jenny, men det var sjukt lång kö och jag var nog lite för nykter för White. Konstaterar att det inte är överdrivet kul att klubba nykter. Tjejer bara slåss och knuffas, och killar kladdar och spottas när dom pratar. Denise, Petra, Sandra, Amelie och jag rockade iaf Collages dansgolv till stängning och sen promenerade jag hem, med en pasta Alfredo i handen. Bra lördag!



Sov länge på söndagen, väldigt skönt. Jobbade lite hemifrån, och sedan mötte jag upp pappa för en promenad på stan. Vi gick ned mot Fridhemsplan och strosade runt där i vårsolsken. Så mysigt!

Cannoli med vitchokladfyllning. Mmmmmm!


Avslutade söndagen med officiell Söndagsmiddag! En halv hummer, skaldjurspasta toppad med lite parmesan. Mmm mm mm! Yummy yummy.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahhaa, du borde lägga upp bilden på mig och david på skeppsbar på facebook såa tt vi kan reta honom lite! Klockren ju!

2012-02-20 @ 20:09:32
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0