Tjuuee brees!

Jobbat långpanna lördag och söndag, och klämt in lite fest därimellan! Ida och Cody, främst Cody, hade lite avskedspartii eftersom de båda åker iväg till USA om en vecka. Ida kommer tillbaka i sommar (yeeeeyyyy!), men Cody kommer man inte få se på ett tag, buhu. Hursomhelst, det var en väldigt trevlig fest med kul folk och bra partyhumör! Jag var så sjukt duktig på beerpong ett tag, sen jag blev jag jättedålig. Fick vara Krullis arm vid ett spel, då träffade jag knappt bordet HE HE HE. Jag ville verkligen inte åka hem när det väl begav sig haha. "Näää... näää jag tar nästa buss....." och "Näää.... nääää men jag kan sova hos Oscar!, för då har jag 1min tillbussen imorgonbitti!". Oscar svek mig dock då han blev för full och gick hem tidigt. Så då kickade väl något slags förstånd in, och jag åkte hem med till Filippa med Camilla. Drack vin och åt toast haha. Mystimes!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0