♥Idag fyller Stina 20 år! Grattis älsklingen!!♥

Tänker på hur vi blev kompisar för 5år sedan. Jag hade hört rykten om att Stina hade alkohol hemma som hon sålde (haha gangstaa!), och frågade henne en kväll på MSN om hon hade några cider att sälja. Stina svarade väldigt glatt och vi bestämde tid för att mötas. När jag skrev att jag bodde i Öringe började Stina fatta att jag inte var den Elin hon trodde att jag var haha, hon trodde att jag var Elin Kahn. Hursom, så möttes vi upp, och där började vår kärlekshistoria! Stina hade fest nån vecka efter det och bjöd in mig och vi klickade som två magneter, typ! Så på den vägen var det, helt slumpmässigt, och jag är så extremt glad för att ha Stina i mitt liv. Hon är one of a kind och jag ser inget annat än att vi är vänner livet ut♥


Kommentarer
Postat av: stajn

Puss på dig kråkan!!! <3333

2012-02-27 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0