Hjälp vilken bra helg det här har varit. Fredagen bestod helt av jobb, men små detaljer gjorde det till en riktigt fin fredag ändå, som kärleksmiddag med Kim, trevliga sms fån trevlig kille, snälla kunder. Vaknade helt utvilad på lördagen och med en inställning om att det skulle bli en episk lördag, vilket det blev! Jobbade hockey, och sedan fick jag och Kim skjuts till Tyresö av snälla Jennifer! Partybilen in da hauws!

Vinyl 107,1 med det bästa från 70 och 80-talet, boom baby!



Väl hos Kim joinades vi av Camilla och Bella! Vi fick en drink av Kims mami, som i sin tur hade fått den av en granne haha! Shyssta grannar! Vi fixade oss inför Addes 21-års fest, gjorde iordning hans present. Han fick 120 liter popcorn hahaha! Sååå bra, jag hade själv blivit aslycklig!! Popcornen gjorde succé!




Vi kom till Addes fest runt typ kl21 tror jag, och möttes av en stor buffé av underbart god thaimat! MMMMMMM va gottigotti! Passade bra eftersom jag och Kim inte ätit någon riktig middag heller. Det var en helt underbar fest, blandat vänner och familj. En riktigt skön stämning med goa gubbar och gummor. Dock kunde vi ha sluppit Fröken Misslyckad DJ. Vad är grejen med folk som envist ska byta låt efter typ 20sek? Jaja! Sjukt trevligt som sagt! Jag är ju lite kär i Addes mamma också, min gamla 6års fröken♥ Vi shottade tequila tillsammans i köket, vem hade trott det för 14år sedan? ;)




Vid typ kl5, eller nått ingen aning egentligen, så drog vi på efterfest hemma hos Niklas "Bengan" Bengt Härlin. Kollade på nån film, åt tacochips och powernapade på en soffa, och sen gick vi hem. Från trollbäcken hem till Kim på under en halvtimma, i typ hundra minusgrader! Bra tempo på oss! Gosade ned oss i sängen och sov sött till kl15.00. Pappa hämtade mig runt 16.00, så åkte vi och åt pizza på Ciaociao Due. Så. Jävla. Gott! Drack en stor Pepsi Max till det också, yummeyyyy! Nu har pappa åkt till sin lady, och jag chillar hemma. Har köpt gurka, morötter och dipp. Mmmm. Om det inte går någon asbra film så ska jag ha grönsaksdipp och kolla på gårdagens Melodifestival. Och självklart kolla på "Äkta Människor"kl SVT1 kl21.00!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0