Hej!!
 
Jag känner mig lite som en ny människa efter den här helgen. Fick svar på något jag gått och grubblat över i mer än ett år, och nu kan jag med säkerthet gå vidare och lägga det förflutna bakom mig. Hej hopp va skönt! Nu är jag överdrivet peppad på framtiden! Där väntar Köpenhamn över nyår, London i januari och London i maj, och kanske en tripp till Ida över sommaren! ALLT känns verkligen bäst. Om något är jag väl lite trött på min jobbsituation. Jag älskar mitt jobb, jag älskar att kunna jobba mycket, men samtidigt kunna vara ledig mycket. Bara lite trött på att få massa skit kastad på mig gång på gång. Det tär rätt rejält på humöret. 
 
Hursom. Efter jobbet i lördags blev jag övertalad att följa med Stina, Anner och Langet ut, och hejhopp vilken sjukt bra kväll det blev! Jag och Stina lyckas alltid med att göra massa bus när vi är ute hoho.
 
En schliten Elin och en jättesnygg bonuskusin! Stina tyckte att vi var jättelika haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Elin!

Kul att höra att du hade det trevligt! Hoppas ni inte hittade på allt för mycket bus ;-).

Kram, Niklas

2012-12-19 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0