Liger här på soffan och lyssnar på min nya episka spellista på Spotify. Kan vara så att det är den bästa spellista som någonsin skapats på Spotify, därav namnet "Kanske den bästa spellistan som någonsin skapats på Spotify". 
 
Happ! Annars då? Jobbat sönder under senast veckan. Ganska prick 50h på 4 dagar. Jag är nu jättejättejättetrött. Som tur var så har Viggo ingen hundvakt ikväll så jag var tvungen att ta ledigt från jobbet idag. GUD SÅ SYND. Ska ba gosa på soffan tills jag dör. Annars väntar en del jobb resten av denna vecka också. Blä. Nästa vecka är jag däremot väldigt ledig, så det ska bli skönt!
 
Haaaaapp... Ja.. Några bilder på Viggan när han sover konstigt? Jaaaamen jag fixar!
 
 
OCH SLUTLIGEN... FINALBILDEN FÖR "VIGGO SOVER KONSTIGT"...
 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Elin!

Ja, oj vad han sov konstigt! Min hund sover dock inte så konstigt, han brukar dock lägga tassen under huvudet ibland.

Ha det bra!

Kram, Niklas

2012-12-19 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0