Jobbar endast tre arbetspass denna vecka. SÅ skönt! Fördriver min lediga tid med att klia Viggo på magen, samt att följa två riktigt bra serier just nu!
 
Nr 1: JULKALENDERN!! Amagaaaad vad den är BRA iår! En riktigt spännande handling, och massa dold vuxenhumor. Dör! Har även spelat spelet "Sprak och de mystsiska kristallerna" på svt.se typ 5grr, har inte tröttnat än! Jättemysigt.
 
Nr2. Pedwiepie The Walking Dead Walkthrough! Enda sedan jag snubblade över en video när Pewdiepie gjorde walkthrough på skräckspelet Amnesia så har jag varit helt fast. Han är så fantastiskt rolig och jag är väldigt fascinerad av läskiga spel. Däremot är jag aldeles för feg för att spela själv, så här kan jag bara kicka tillbaka och njuta! The Walking Dead spelet är inte densamme story som TV-serien, utan här följer man en helt ny karaktär som heter Lee. Några bekanta namn dyker upp här och där, det är kul! I övrigt spelar man som huvudkaraktären lee och hans lille följeslagare Clementine. CLEMMIEEE!! Jättesöt! Jättekul spel!
 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Elin!

Jag gillar också julkalendern! Nu är den såååå spännande! Tror du också att Jean och Greven är samma skådespelare?

Kram, Niklas

2012-12-19 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0