Jag har nu två dagar kvar på min praktik. Känns lite bitterljuvt. Skulle vilja börja jobba där på heltid NU, känner mig trygg i arbetsupgifter och jag älskar mina kollegor. Samtidigt känner jag många gånger att jag inte vet tillräckligt om vissa program eller om hur vissa saker fungerar rent generellt. Visst, sånt kan man ju lära sig på plats, men jag kommer hamna på en mycket bättre position i framtiden med en utbildning i ryggen. Lära mig alla verktyg ordentligt och lite mer generella saker. Kommer vara evigt tacksam för den här praktiken, som hjälpt mig bestämma mig för vilken typ av utbildning jag ska välja.

Utöver praktiken blir det även hockey imorgon och på torsdag. Jobba jobba jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0