Vaknade upp av att ha drömt en helt sinnesjukt mysig dröm om ett ex. Hade gärna sovit lite längre med den drömmen. Sovit 13,5h inatt, så jag var nog lite mer sliten än vad jag trott. Jobbat dygnet rund i princip senaste veckan, plus att jag aldrig riktigt sov ut efter utgången i lördags. Så det var förjävla skönt att sova ut!

Igår var min sista dag på el praktiko. SJUKT TRÅKIGT!! Skulle gärna stannat föralltid. Nu är iaf min ansökan till SU inskickad och klar, så håller tummisarna på att jag blir antagen!


Liten input är att jag inte alls har för avsikt att flytta till Jönköping. Ska gå in och ändra det sen!




Om ett par timmar blir det jobb på Hovet. Håller tummarna för att AIK går vidare till final! Undrar om den finalen spelas hemma eller i Brynäs då. Får ta och gooooggla på dät! Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0