För exakt en vecka sedan befann jag mig på Oxford Street. Antingen körde vi slutspurten på Primark just nu, eller så satt vi och åt middag på le Donk. Jag har inte hunnit blogga om resan, har haft fullt upp med min lilla miniatyrko!
 
I vilket fall som helst, jag har haft en helt magisk resa. Jag ÄLSKAR den här typen av semester; glida omkring, ostressa, shoppa, parta och goa vänner. Jag kommer aldrig lägga en krona igen på charter till partyort. Lägger hellre pengisarna på shoppingresor med god mat till London, Barcelona, Rom eller Paris. DET är semester för mig! 

En av de absolut bästa med resan var att få se McFly. Har aldrig betett mig så spralligt inför en konsert! Åh, helt underbart! Det kniper till i hjärtat av glädje och längtan när jag tänker på att vi faktiskt har VARIT DÄR. Vi STOD DÄR. Och SÅG DOM!! Haha helt galet! Det var helt underbart mysigt att åka med B&F och Kim. Strosa runt på stan på dagarna och bara vara. Underbara tider♥

Nu slänger jag upp lite bilder på en liten liten del av min 10.000kr shopping!


Den här outfiten är till en skiva med tema burlesque. Boom baby!

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: ehehe kände på mig att någon av er skulle säga det!

2012-04-26 @ 23:54:47
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0