Inledde dagen med att gå på Mocco med pappa. Åt en sviiiingod bakismacka med
chevré, rödbetor och parma. Dog.



Några bilder som jag tagit på fina söta Molly! Molly har godkänt mig och pappa, hon sprang glatt fram till oss och lät oss klappa henne. Började nästan gråta. Hon är så himla fin, och supersnäll! Än så länge är hon lite blyg, men det blir bättre och bättre för varje timma som går.



Fyndade den här superfina väskan på Stadsmissionen idag för ynka 40kr.
En perfekt partyväska som man kan slita med hälsan!



Fick med mig två filmer när jag var nere på Konsum nu också. En tillökning till Disneysamlingen, samt en av mina favoritfilmer of all times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0