Imorgon åker vi till London!!!! Fett med tagg!! Lite halvstressad, fast ändå inte, typ. Har inget förberett. Ska hämta upp resväska från källaren idag, växla pengar och färga håret. Sen får det bära eller brista! Ska punkta upp en lista på de viktigaste grejerna att ha med, typ pengar, pass, p-piller och mobilladdare. Skulle man glömma något utöver det så kan man köpa det mesta på plats lixom.

Nu på morgonen har jag och Viggo varit ute och busat lite på innegården, så nu ligger han och gosar på soffan. Lillprinsen. Kommer bli lite hårt att åka ifrån honom ♥

Raaaaaaaawwwrrrr

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3<3

2012-04-18 @ 12:01:00
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: LINAS CLOSET- bloppisfynda hos mig!

Hej sötan!



Har precis fixat ihop en bloppis där jag bland annat säljer Converse, Lexington, Ralph Lauren, Guldfynd by Kenza och min fina studentklänning!



Kika gärna in! Och om du inte vill ha reklam från bloppisar så ber jag om ursäkt. Kram! ♥

2012-04-26 @ 16:18:45
URL: http://linascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0