Fan va kul det är när man vaknar upp och inte har en aning om var man befinner sig eller hur man tagit sig dit.

Hade ett sådant ögonblick imorse, fast det var inte så farligt som det låter. Låg i min säng hemma hos pappa, blev bara så förvirrad för jag hade tänkt sova hos mamma egentligen. Jag promenerade hem, då var det närmare att gå till pappa. Hade tydligen legat och snackat i sömnen inatt, varit skitförbannad och skrikit något om korv hahaha!! Ibland blir jag rädd för mig själv♥

Hade världens bästa kväll igår med Sandra och Denise!♥♥♥♥
Drack lite vin hos mig först, sen Wookade vi! Efter det blev den en promenad in till Vasastan och så hängde vi på Storstad, love it! Gick en sväng in på Lobby också men det var fan sista gången jag sätter min fot på det där kisstället alltså. Blä! Jävla juggemaffia ställe som drar in svarta pengar på att tvinga folk betala garderob även om man inte ens vill hänga in något. Kisställe. Det är precis såna där grejer som ger Lobby ett smutsigt rykte. Så känner jag, haha. Usch, nej. Efter det lämnade vi Sandra vid tunnelbanan och så gick jag och Denise till älskade Oxid! Litet, trångt, varmt, men såå mycket kärlek! Åh underbart. Och otrevliga vakten var snäll igår! Helt otroligt, PLUS att han har lagt till Denise på facebook nu, han som för bara nån vecka sen var sjukt otrevlig mot henne och Petra haha. Nu gillar vi honom :-) Shottade lite med David, gav slängkyssar till Curt. Bra kväll med andra ord! Träffade på vår Gotlandsvän Victor också, väldigt väldigt trevligt! Jag landade i sängen nån gång runt 03.30, ska gå och vila en stund nu igen. Tagga till för kräftskiva med släkten ikväll, mysfaktorn är superhög! :-)


Älsklingen och jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

HAHA KORV!

2011-09-11 @ 19:33:53
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Denise

Vilken kväll! :D får inte dröja till nästa gång! Va bra vi är! ;) <3

2011-09-11 @ 19:35:41
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: peejtra

näästa helg!!!! wööö

2011-09-11 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0