Hejj heeeejjjjj!

Ligger och kollar på Idol. Va söt han är, killen med afro. Riktig gospelle verkar han vara och en härlig stämma. Team Fro!

Jag har så ont i benen! Har promenerat hem från jobbet rätt mycket på senaste, ca 5km. En riktigt bra promenad, går på runt timman. Idag fick benen nog dock, aj va ont jag har. Kanske skulle man ta en promenad till jobbet imorgon bitti... Pff vem försöker jag lura? Jag går upp 08.00, sitter på bussen 08.30. Boom.


Hade en trevlig kväll igår! Dubbeljobb följt av AW med Kim, Camilla och Oscar. Wiie! Blir Globen imorgonkväll också. Och på Lördag. Och Söndag. Plus att jag har en inlämning i kursen på Söndag. Jag kommer aldrig få sova =´(

Jahapp, nu ska jag lyssna på en föreläsning om informationsanvänding i organisationer. 

Ha det! ♥

 

Gossar i mina nya tofflor som jag fick av pappa idag♥♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mwååh, mysigaste tofflorna ju!

2011-09-29 @ 09:57:38
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0