Hade en aaaaaasbra helg! Utgång med ett gäng snygga m07:are på fredagen. Jobbade ett extremt slappt pass på Hovet på lördagen som följdes av filmkväll med mamma♥ Söndagen spenderades på gymmet, framför datorn pluggandes och slutligen på Bollamoravallens läktare för att heja fram Tyresö Royal Crowns till vinst i semifinalen! Alltid lika kul när mamma följer med på matcherna, hon blir så upprörd när Victor blir tacklad. "Nääääe!!!!! Sådär får man väl inte göra!!!!!!". Gulle! Kim kom förbi och kramades också, då blev jag klad hest :)

Idag har jag jobbat arslet av mig, fan vad vi har mycket att göra nu. Det tar mycket tid och energi att pussla ihop program, men ack så roligt det är!

Nu blir det varma mackor, te och mys med mamma. Ha det! ♥

Jag och mammsen igår, rött och vitt för Tyresö Royal Crowns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0