Min helg började så bra så att jag nästan grät av glädje påväg in mot jobbet. Så himla glad bara! En kollega bjöd på en riktigt god kaka som avslut på veckan, chokladkaka med lätt-smak-av-kaffe-fudge på toppen mmmm!! Snart är det min bakfredag, undrar vad man ska bjuda på... Funderar på att ge mig i kast med att baka Mumma! Det är som en liten sockerkakebakelse, rullad i kardemumma och socker. Fantastiskt god, åt dom jämt när jag jobbade i cafét. 

Helgen i korthet;

Fredag: Meter 9.00-15.00, Globen (Josh Groban konsert) 16.30-21.30, AW på Skeppsbar. Päronpombi och dans. Uppmanar alla som gillar cider, men kanske tycker att det är lite tråkigt, att börja dricka päroncider med en 4a Xanté i. Åh så gott det är!

Lördag: SM-final Amerikansk Fotboll i Uppsala. Bra match, men tyvärr förlust. Mysigt att hänga med pappa, mamma och Kristin i solen! Plus väldigt mysigt att kramas med bror efter matchen. Kvällen spenderades hemma med pappa. Kollade film och åt naturgodis, lugn och skön kväll. 

Ååååh lövbiff med hemmagjord potatisgratäng (extra grädde extra vitlök)


Idag blir det till att ligga på soffan och bara vara tror jag! Känner mig trött. Ska försöka plugga en del också.

Ha det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0