Jag ska verkligen inte klaga på mitt arbete eller mina arbetsuppgifter, because I lööööv my job, meeeeeen, det her er inte rumba! Vi har världens sämsta luft på kontoret. Delar luft med ca 50 andra på en relativt liten yta; Man blir trött i huvudet! Så runt kl15 brukar jag och de andra två castarna ha en liten Youtube-paus. Idag hade vi tema Djur. Vi tittade bland annat på gulliga kattungar som är rädda för sin egen skugga, Christian The Lion, ett klipp med en hund och apa som pussas (så jävla gulligt så jag dog) och slutligen såg vi på Battle at Kruger. Jag hade aldrig sett den förr, satt i chock och skrek framför datorn. Så jävla hemskt, lilla oturskalven. Alla vill äta upp honom ='( Tårarna började rinna på slutet iaf. Little bit sensitive this week, ehe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0