Slapp dag på jobbet igår, följt av AW på Skepp med Kim och Frida. Mycket trevligt, enda tills hela Skepp plötsligt invaderades av massa Grönanmänniskor. Vi som hade värsta myskvällen, drack kaffe och gosade i sofforna. Som i ett trollslag fylldes hela lokalen och ljudnivån blev tusen gånger högre. What the fööööck. Träffade på min gamla balkaveljer Jacob, det var iaf riktigt trevligt! Senare på kvällen kom Adde, MJ, Niklas förbi också. Så vi hängde med dom och hade det bra! Imorse bultade mitt huvud ganska bra kan jag säga, fan för den baksmälla som vin ger. Men det har ordnat upp sig nu, ätit en stark thaisoppa så mina saltvärden är back to normal!




Nu ska jag fortsätta plugga. Ha det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0