Nu har jag haft en sån där bra helg igen! Blivit smittad av någon sorts optimist-sjuka tror jag, allt är så bra hela tiden. Dock har det gått rätt mycket i vågor den här veckan, på båda jobben. Upp och ned, men i slutändan allt gott! Nu har vi satt deltagare till alla 40 program på Svagaste Länken, känns så jääävlaaaa skööööööööönt! Aaaaah vilken lättnad! :D

I Fredags jobbade jag NHL med Kim, ett intensivt pass. Bara massa öl till amerikanare. Efter det åkte vi ut till Trollbäcken på Twister Party! Väldigt trevligt! Mysigt att hänga med "gamla kompisarna", sånt gillas! Promenerade hem till Kim runt 5, och somnade sött i hennes säng.

I Lördags blev det först AIK på Hovet. Helvetespass för min del, då jag stod med två heeeelt nya tjejer i A10. A10 har nästan alltid mest att göra. FML. Det gick inte så bra, men det gick iaf. Efter det gick jag över till Globen och jobbade NHL. Fick stå i 7:an, alltså försäljningen högst upp inne i själva Globen. Det var väldigt kul, fick se hela matchen, inte så mycket att göra, bra partymusik i pauserna och väldigt snälla gäster. Efter det passet blev det AW på Skeppet. Goffe, MJ, Adde, Härlin och Erik kom förbi och hängde med oss också!
Sjukt trevligt! Jag mesade ur när vi skulle på efterfest i Tyresö, och åkte hem istället. Sov 10 timmar, det var skönt! Ska försöka gå och lägga mig vid 22 ikväll, så får jag 9 timmar sömn. Mmmm me likey!

Nu ska jag gå hem till pappa och äta torsk med tomat/saffran cremé fraiche och rostad mandel. Waaa asgott! Ha det! ♥


Det var "Kiss Cam" i Globen på NHL också, asroligt haha! Detta är dock från en annan match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0