Inspelningsdag fyra idag, och det gick sååå braaaa idaaaaaaaag! Vi blev klara med två program innan kl18!!! Det är helt amazing, om man jämför med i måndags då ett program tog ca 7,5h att spela in, jämfört med dagens snitt på 3h. Känns så bra att allt flyter på, och jag känner mig väldigt självsäker i mina arbetsuppgifter vilket också är en stor lättnad.

Igår efter jobbet var jag och familjen på Delikatessen på Södermalm, där vi firade brors födelsedag! Jag och Victor testade att äta sniglar för första gången ever, hoho. Jag tycker att det var... gott! Det var fastare konsistens än vad jag hade föreställt mig, och de var dränkta i en vitlöksmarinad. Så nu har man provat det! Väldigt mysig middag, men vid kl22 när vi började gå mot tunnelbanan var jag så trött så jag trodde att jag skulle somna mitt i ett steg. Väldigt intensiv vecka, jobbat kl 07-19 nästan varje dag, TV tar låååång tid! Men jag har fantastiskt roligt på jobbet och jag är så tacksam :)




En bild på tre snygga från i lördags!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahah varför dricker adde av min drink?? jag seeer inte lycklig ut över att han dricker av den heller ;D

2011-10-21 @ 00:45:12
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Allt bra med dig!? Såg att du jobbar på atv nu. Fan vad kul! :) hur fick du det jobbet? blink blink kram på dig

2011-10-26 @ 21:56:41
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0